Подати скаргу
Закрити пошук
30.08.2021

Репутація коштує. Чи варто медіа бути етичними?

Репутація коштує. Чи варто медіа бути етичними?

Комісія з журналістської етики взяла участь в роботі Львівського медіафоруму. Зокрема, на потоці «Дезінформація та критичне мислення» обговорили тему “Репутація коштує. Чи варто медіа бути етичними?”

Ігор Балинський, медіаексперт

«Ключовим є не те, що трапилось, а те, як ви на це відреагуєте», — Тарас Шевченко (Міністерство культури і інформаційної політики).

«Аудиторії треба допомагати розуміти, що таке якість. Смак потрібно виховувати. Люди, яких роками привчали до мінімально прийнятного рівня, можуть не одразу оцінити якісний продукт», — Андрій Куликов (Комісія журналістської етики).

Олексій Погорєлов, УАМБ, КЖЕ

«Етичні виклики є наслідком професійних. В основі репутації лежать професійні стандарти і портфоліо. У регіонах складна ситуація з цим. Основні виклики сучасних локальний медіа — це менеджмент управління, монетизація контенту, професійний розвиток журналістів, відсутність кадрового резерву, низький рівень заробітку, який часто змушує журналістів шукати додаткового заробітку, зокрема і у провладних джерел», — Ігор Балинський (медіакесперт).

«Репутація — це про те, як до тебе ставиться твоя аудиторія. Розуміти репутацію означає перш за все розуміти свою аудиторію. Той, хто якісно служить своїй аудиторії, має її довіру, яка капіталізується у монетизацію», — Олексій Погорєлов (Комісія журналістської етики).

Події потоку «Дезінформація та критичне мислення» відбулись у партнерстві з OSCE Project Co-ordinator in Ukraine.

Поділитись