Подати скаргу
Закрити пошук
21.12.2015

Український медіа-ландшафт (2015)

Завантажити

Український медіаландшафт – 2015: аналітичний звіт / За ред. В. Іванова. – К.: ФКА, АУП, 2015. – 36с.

Український медіаландшафт – це аналітичний звіт, що фіксує тенденції розвитку медіа у 2014 – 2015 роках. Він містить огляд структур і медіаринку України. Особливі акценти зроблено на медійній діяльності в умовах збройного конфлікту. Для підготування звіту об’єднали зусилля провідні медіаексперти України.

Відомості про авторів

Гоян Олесь – завідувач кафедри телебачення та радіомовлення Інституту журналісти- ки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, проф., докт. філол. наук

Дуцик Діана – виконавчий директор ГО «Телекритика», канд. філол. наук

Довженко Отар – викладач кафедри журналістики і кафедри медіакомунікацій Українського католицького університету

Іванов Валерій – президент Академії української преси, завідувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, проф., докт. філол. наук

Мороз Віталій – керівник програм нових медіа ГО “Інтерньюз-Україна”

Хоменок Олег – медіа-тренер, старший радник з друкованих медіа «Інтерньюз нетворк»

Поділитись