Подати скаргу
Закрити пошук
Статус рішення:
Відхилено
Дата рішення 2022-01-25

Відмова у розгляді скарги на діяльність ТОВ “Телестудія “Служба інформації”

Подавач:
Казимир Михайло Миколайович
Дата подання:
10.12.2021
Скарга подана на:
Статті кодексу:
19. Свідоме порушення журналістської етики

Рішення

Комісія з журналістської етики розглянула скаргу Казимира Михайла Миколайовича від 10 грудня 2021 року на діяльність ТОВ “Телестудія “Служба інформації” (логотип “НТН”) і інформує, що залишає цю скаргу без розгляду через відсутність опису, що саме порушено та у якому телевізійному сюжеті.

Привертаємо увагу усіх скаржників та скаржниць, що Комісія розглядає скарги саме на оприлюднені журналістські матеріали, а не на діяльність медіа загалом чи на поведінку певного журналіста/журналістки.

Комісія з журналістської етики – орган саморегуляції роботи журналістів та редакцій в Україні, який обговорює та пропонує вирішення конфліктних ситуацій у медіа шляхом розгляду скарг від споживачів інформації. У своїй діяльності Комісія базується на єдиному стандарті роботи – Кодексі етики українського журналіста, ухваленому 24 квітня 2004 року на з’їзді журналістів – підписантів документу, а в останній редакції зі змінами – 4 жовтня 2013 року на з’їзді підписантів Кодексу.

Комісія розглядає конфліктні ситуації етичного та професійного характеру, які виникають у журналістському середовищі та між журналістським середовищем і громадськістю у зв’язку із виконанням журналістами свого професійного обов’язку.

Комісія розглядає конфліктні ситуації як за зверненням журналіста, так і за зверненням інших фізичних та юридичних осіб, зацікавлених в етичній оцінці професійної діяльності конкретного журналіста, головного редактора, засновника або власника засобу масової інформації, державного органу, що має компетенцію у галузі масової інформації, або інших суб’єктів, діяльність яких пов’язана або стосується професійної журналістської діяльності.

Діяльність Комісії спрямована на досягнення таких цілей:
– формування культури професійної та чесної журналістики;
– утвердження довіри до ЗМІ;
– зміцнення принципу свободи слова в Україні;
– встановлення конструктивного діалогу між учасниками конфлікту на умовах рівноправ’я сторін;
– усвідомлення і сприйняття широкими колами журналістів міжнародно визнаних правил поведінки та необхідності дотримуватися їх у щоденній діяльності;
– досягнення точної кваліфікації дій, що оскаржуються, і формулювання рішень, які застосовуватимуться у майбутньому як прецеденти.

Скарга, яку подає скаржник/скаржниця має містити:
1.   Прізвище, ім’я заявника (заявниці)
2.   Контактні дані (адреса, телефон) заявника (заявниці)
3.   Назва медіа чи прізвище журналіста (журналістки), на кого скаржиться заявник (заявниця)
4.   Опис порушення та зазначені статті Кодексу етики, які заявник (заявниця) вважає порушеними
5.   Посилання на оскаржуваний матеріал чи копію самого цього матеріалу з порушенням

Поділитись